BRAINWAVES kayak school. by G.MARGARITIS

7 10 2008

Τα είχε όλα

Τυχαία συνάντηση στην Κηφισίας την Τετάρτη το απόγευμα με τον Σπύρο και είπαμε να αξιοποιούσαμε την ευκαιρία αυτή για έναν καφέ όπου και θα συζητούσαμε τις λεπτομέρειες του Σαββατοκύριακου που πλησίαζε.

Παρασκευή βράδυ λοιπόν και για ακόμη μια φορά ταξιδεύουμε προς την Ορεινή Αρκαδία για ένα Σαββατοκύριακο που θα τα είχε όλα. Θέλετε Κατάβαση Μετρίων στον Λούσιο-Αλφειό, θέλετε Μαθήματα Playboat, θέλετε κατάβαση προχωρημένων καγιάκερς στον Άνω Λούσιο, τα είχε πραγματικά όλα.

Ναι, βέβαια, οι συνθήκες είχαν πλέον ωριμάσει και δεν χρειάστηκε να επιμείνω ιδιαίτερα έτσι ώστε δύο ακόμη φίλοι-καγιάκερς ο Σπύρος (Φενερλής) και ο Δημήτρης (Σπυρόπουλος ή αλλιώς γνωστός ως Ναύαρχος) θα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την όμορφη αλλά παράλληλα και αγχωτική διαδρομή του Άνω Λούσιου.

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά.

Μπορεί η πρόγνωση του καιρού να προέβλεπε βροχές και καταιγίδες όμως εμείς εκεί, απτόητοι, θέλαμε να μείνουμε σε σκηνή. Έτσι την Παρασκευή το βράδυ με το που φτάσαμε στο Ατσίχολο στήσαμε την τεράστια σκηνή του Σπύρου (θυμίζω των 14ων ατόμων) και αφού πετάξαμε μέσα δύο διπλά φουσκωτά στρώματα πέσαμε ξεροί.

Ευτυχώς η ανησυχία της Έλενας για το αν θα ροχαλίζαμε δεν επιβεβαιώθηκε. Εδώ οφείλω να ομολογήσω ότι είχε από πριν ρωτήσει (ίσως και να είχε ανακρίνει) όλο μου το σόι για το αν ροχαλίζω προτού μας προσκαλέσει να μείνουμε μαζί και οι τέσσερις σε μιας σκηνή έτσι ώστε να είμαστε τουλάχιστον στα ζεστά.

Ο ύπνος στη σκηνή ήταν φυσικά εξαιρετικός αν εξαιρέσουμε το λουμπάγκο που έπαθε ο Σπύρος την πρώτη βραδιά όταν χρειάστηκε να διανυκτερεύσει στο Λυκαβηττό. Ο Λυκαβηττός παρ’ εμπίπτοντος είναι το σημείο της σκηνής που το δεύτερο διπλό στρώμα αρχίζει και ανηφορίζει προς τα τοιχώματα της σκηνής γιατί πολύ απλά δεν χωρά στο επίπεδο. Όμως την δεύτερη βραδιά τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Τέσσερις ώρες ασταμάτητης καταιγίδας ήταν για κάποιους από εμάς ιδανικό νανούρισμα.

Σάββατο 4/10

Το ξυπνητήρι χτύπαγε από τις 06:30 το πρωί αλλά μάλλον δεν θέλαμε να το ακούσουμε και έτσι σηκωθήκαμε δύο ώρες αργότερα. Αφού απολαύσαμε το πλούσιο πρωινό μας και ετοιμαστήκαμε για την κατάβαση του Λούσιου – Αλφειού, γύρω στις 11:00, συνεπείς στο ραντεβού τους ήρθαν ο Σπύρος (Φενερλής, φημισμένος καγιάκερ), ο Δημήτρης (Σπυρόπουλος ή Ναύαρχος), η Ντόρα (σύζυγος Ναυάρχου), ο Στέλιος (Βουνιώζος). Η συγκεκριμένη παρέα θα κατέβαινε το ποτάμι αυτόνομα μιας και ακριβώς από πίσω τους έφταναν ο Γιώργος με τον Λευτέρη που θα κατέβαιναν το ποτάμι στα πλαίσια της σχολής.

Για τον Σπύρο (Φενερλή) και τον Δημήτρη (Ναύαρχο) η συγκεκριμένη κατάβαση θα αποτελούσε την ιδανική προθέρμανση για αυτό που θα ακολουθούσε την επόμενη ημέρα. Για τον Γιώργο, τον Στέλιο και την Ντόρα (σύζυγος ναυάρχου θυμίζω) θα ήταν μια ακόμη προπονητική ευκαιρία. Πολύ χάρηκα μάλιστα όταν σε κάποια φάση διασταυρώθηκα με την Ντόρα και είδα με τι άνεση χάραζε γραμμές στο ποτάμι. Μπράβο Ντόρα. Για τον Λευτέρη θα ήταν η πρώτη του κατάβαση στον Λούσιο-Αλφειό με καγιάκ και οφείλω να ομολογήσω ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες μας.

Έτσι κατά την διάρκεια της 1ής ημέρας τα πράγματα κύλισαν ομαλά.

Το απόγευμα του Σαββάτου, μετά από ένα καγιακίστικο δείπνο στη Καρβουναρέικη Παναγιά καταλήξαμε για καφέ και γλυκό στη Καρύταινα όπου την συζήτηση μονοπώλησε ο κος Φενερλής ξεδιπλώνοντας έτσι την πλούσια εμπειρία του περί οικονομικών θεμάτων και συμβουλεύοντας των Σπύρο σχετικά με την βιωσιμότητα των σχολών καγιάκ. Ακόμη περιμένει το τιμολόγιο.

Ένα άλλο ενδιαφέρον θέμα που συζητήθηκε αρκετά εκείνο το βράδυ και το πρωί της επομένης ήταν η 10σέλιδη αγωγή που είχε ήδη προετοιμάσει ο Κος Φενερλής και που είχε αφήσει στην πιστή σύζυγο του κά Ξένια για το ενδεχόμενο που γρατζουνιόταν την επομένη στον Άνω Λούσιο. Η οδηγία ήταν σαφής ‘’αν μου συμβεί οτιδήποτε στέλνεις την αγωγή χωρίς οίκτο στο δικηγόρο’’. Για τον ώμο του μάλιστα από ότι μου είπε κατ΄ ιδίαν θα διεκδικούσε αποζημίωση  της τάξεως των 200.000€. Αχ πατερούλη πάει το σπιτάκι που μου άφησες. Διαβάσατε, διαβάσετε 200.000€ ήθελε ο αθεόφοβος. Ο Ναύαρχος αμέτοχος και πάντα ψύχραιμος όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα γενναίο ναυτικό δεν έλεγε πολλά.

Κυριακή 5/10

‘Απεγνωσμένα θέλω καφέ είπα στον Σπύρο στις 07:30 και αφού οργώσαμε την Καρύταινα, το Ελληνικό και τα πέριξ η ώρα πέρασε και άνοιξε ένα καφενεδάκι όπου μας προμήθευσε με το ενεργειακό μας ρόφημα. Η Έλενα καθόταν τιμωρία στο αυτοκίνητο μιας και η καταρρακτώδης βροχή της  προηγούμενης βραδιάς είχε μουλιάσει το ένα της παπούτσι.

Φτάσαμε στην Αρχαία Γόρτυνα, ξεφορτώσαμε, ντυθήκαμε και ο Σπύρος μας ενημέρωσε σχετικά με το ποτάμι. Αφού μας εξήγησε πως δεν έχει remote control για να μας κατευθύνει εκεί που πρέπει αλλά μπορεί να μας δώσει καλές γραμμές και ένα χέρι βοήθειας αν χρειαστεί αποφασίσαμε ότι θα μπούμε. Με τον κο Φενερλή να ακολουθεί αρκετά πιστά τις γραμμές του Σπύρου, τον ναύαρχο να διαλέγει Sick Lines και εμένα να επανεφευρίσκω στο τέλος γραμμές, σε τρείς ώρες, είχαμε κατέβει το απαιτητικό αυτό ποτάμι χωρίς απρόοπτα. Δύο ακόμη καγιάκερς είχαν ολοκληρώσει με επιτυχία την όμορφη διαδρομή του μέχρι το Ατσίχολο.

Στο τέλος της κατάβασης ο κος Φενερλής απαντώντας σε ερώτηση της Χριστίνας για το πως είναι το ποτάμι το περιέγραψε με μεγάλη επιτυχία ως εξής ‘’ξεκινάς με κάτι κλαδιά και μετά έχει S, S, S, Buff, S, S, S, S, Πτώση, S, S, S, Καταρράκτης, S, S, Portage, S, S, Πτώση, S, S, S, Buff, Buff, Κλαδιά, S, S, S, Buff, Buff, S, S, S, S, Κορμό, S, S, Buff, Ατσίχολο’’. Σε ερώτηση δε της συζύγου του σχετικά με το πόσα περάσματα έχει το ποτάμι της απάντησε το εξής ‘Αγάπη μου μόνο ένα πέρασμα έχει αλλά είναι δύο χιλιόμετρα’. Σπύρο, θα συμφωνήσω μαζί σου, έξυπνες και οι δύο περιγραφές. Ο δε Ναύαρχος με την ψυχραιμία που τον διακρίνει και το ευθυτενές στυλ του δήλωσε στο τέλος ‘δεν μασάω τώρα τον Καλαρρίτικο τον κατεβαίνω και ανάποδα αν θέλετε’.

Μπράβο παιδιά ήταν μια ακόμη ευχάριστη κατάβαση.

Το ΣΚ όμως δεν είχε τελειώσει. Στην έξοδο αυτή την φορά δεν μας περίμεναν όμορφα κορίτσια όπως στο παρελθόν αλλά ο ΜΠΑΜΠΗΣ, γνωστός και ως εφοπλιστής από τον στόλο σκαφών καγιάκ που διαθέτει. Με τον Μπάμπη να στέλνει την πλώρη του Crazy στον ουρανό για το επόμενο τρίωρο ολοκληρώθηκε και το μάθημα του Playboat.

Η ώρα είχε πλέον περάσει και μαζί της είχε περάσει άλλο ένα εμπνευσμένο Σαββατοκύριακο της σχολής ‘’Brainwaves’’ που τα είχε πραγματικά όλα.

Περιμένοντας τις βροχές

Σας αγαπώ πολύ όλους

Γ. Μ.

Highlights

– Ο φακός της Έλενας που παρέμενε κάθε βράδυ αναμμένος μέσα στη σκηνή και που αδιάκοπα ανέκρινε τον Σπύρο.

– Τα αλμυρά μπισκοτάκια που στα πλαίσια της δίαιτας μου μετά τον Άνω Λούσιο τσάκισα δύο πακέτα.

– Η εμμονή του Μπάμπη που ήθελε δύο χρόνια πριν να κάνουμε Reservation στη Καρβουναρεικη Παναγιά

– Η 10σέλιδη Αγωγή που είχε προετοιμάσει ο Κος Φενερλής για το ενδεχόμενο γρατζουνιάς του στον Άνω Λούσιο

– Το Roll του Ναυάρχου που θα το ζήλευαν και τα pro teams των εταιρειών με εξοπλισμό για καγιάκ.

– Η ενημέρωση που μας έκανε ο Σπύρος κατά την είσοδο στον Άνω Λούσιο και που κάθε νορμάλ άνθρωπος θα είχε αλλάξει ή 15 χρώματα ή φύλο.

– Το σπασμένο αλουμινένιο Υποπόδιο του παλιού μου σκάφους.

Actions

Information

2 responses

26 10 2008
Νικος Μαυρής

Ένα μεγάλο Μπράβο στους νέους ΑνωΛουσιώτες! Μου έρεσε ιδιαίτερα η περιγραφή του Φενερλή για το ποτάμι – ξέχασε 2 S και έβαλε 3 μπουφ παραπάνω όμως…

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Σας περιμένουμε του χρόνου και στους αγώνες του Άνω Λούσιου.

Γιώργο, έσπασε κι ο Ζιάκας υποπόδιο στο Burn. Μήπως ταιριάζουν να τα ζευγαρώσετε;

Νίκος

29 10 2008
spyrosb

Niko poly xairomai kai egw gia ta paidia kai thn epityxia tous.
oson afora thn katavash htan apsogh.

ta ypopodia spania spane opote ti na pw!!!!