Top tips for kayakers

  • Συλλέξτε πολλές πληροφορίες για την διαδρομή που θα διανύσετε – Να διασταυρώνετε τις πληροφορίες
  • Να κωπηλατείτε χαλαροί και όχι σφιγμένοι
  • Να κρατάτε το κουπί σας με χαλαρό grip
  • Καθώς κωπηλατείτε προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε περισσότερο την πλάτη περιστρέφοντας τους ώμους και παράλληλα να σπρώχνετε με τα πόδια.
  • Να έχετε ταχύτητα για την κάθε σας κίνηση
  • Πριν από κάθε κατάβαση σιγουρευτείτε ότι η ομάδα έχει κοινό κώδικα επικοινωνίας
  • Σε περίπτωση διάσωσης διασώστε με τη σειρά: κωπηλάτη, σκάφος, κουπί
  • Όταν προπονήστε μην κάνετε την ίδια άσκηση πάνω από τέσσερις φορές
  • Κάντε πρακτική και στην αντίθετη πλοήγηση (με το πίσω μέρος του σκάφους στη ροή του ποταμού)
  • Όλοι κάνουν λάθη – Μαθαίνεται από αυτά
  • Να έχετε δυναμική θέση (ελαφρά το σώμα μπροστά) και στα περάσματα και στο ήρεμο νερό

 

  • Το roll είναι μόνο θέμα εξάσκησης
  • Η επιλογή του σκάφους κρίνεται:
      • Τι ποτάμι θα κατέβω
      • Τι θέλω να κάνω κατά τη διάρκεια της κατάβασης
      • Σε τι επίπεδο βρίσκομαι
      • Πόσο θέλω να εξελιχθώ
  • Στις καταβάσεις προσπαθήστε να κινείστε από eddy σε eddy
  • Να εξασκηθείτε στους συνδυασμούς κινήσεων
  • Γνωρίστε όλες τις πιθανές κουπιές που υπάρχουν χρησιμοποιώντας αρχικά κάθε μία ξεχωριστά και σε πιο προχωρημένο στάδιο σε συνδυασμό.
  • Να εξασκήσετε την ισορροπία σας με διαφορετικές ασκήσεις (μεγαλύτερες γωνίες, διαφορετικές θέσεις).
  • Αυξήστε τη συχνότητα που κάνετε kayak:
      • για ταχύτερη βελτίωση
      • για καλύτερη φυσική κατάσταση
      • για ψυχική υγεία
  • Συνδυάστε τα 4 βασικά στοιχεία για συνοχή και αρμονία στο kayak:
      • Σώμα (άνω μέρος, κάτω μέρος, κεφάλι)
      • Κουπί
      • Σκάφος
      • Μυαλό
  • Επιλέξτε κάποιες φορές leader για την εκδρομή σας και κάποιες εκπαιδευτή. Ξεχωρίστε τα οφέλη της κάθε επιλογής
  • Όταν επιλέγετε εκπαιδευτή αφιερώστε λίγο χρόνο συζητώντας τις ανάγκες – στόχους σας.
  • Δώστε βαρύτητα και στο θεωρητικό κομμάτι. Το kayak είναι άθλημα με επιστημονική τοποθέτηση, όχι μόνο εμπειρική.
  • Εξασκηθείτε και στο ψυχολογικό κομμάτι
  • Μην παραλείπετε να κάνετε προθέρμανση-αποθεραπεία (χαλάρωση).



%d bloggers like this: